Ayubawan (= welkom) Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Ayubawan (= welkom) Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Ayubawan (= welkom) Negombo

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

14 December 2014 | Sri Lanka, Negombo

Na een hele goede vlucht met tussenstop in Dubai zijn we op Colombo geland en naar ons eerste hotel in Negombo gebracht. Heerlijk deze temperatuur half december, zo'n 30 graden. Na onze spullen een beetje uitgepakt te hebben zijn we de omgeving gaan verkennen, we moeten tenslotte ook eten en drinken. Daarna weer even naar het zwembad bij het hotel een klein dutje doen. En wat ik wel vaker meemaak op de eerste vakantiedag kregen we een flinke regenbui over ons heen. We laten ons daar echter niet door uit het veld slaan. Paraplu erbij en there we go. Alleen is de afwatering hier niet zo denderend geregeld dus liepen we tot ruim boven onze enkels door het water naar de hoofdstraat. Wat een ervaring

• 14 December 2014 - 19:14

Rikie Van Hirsel:

Als je hier tot je enkels in het water zou staan, zouden ze ledematen zo goed als bevroren zijn!!! Maar heel fijn om te horen, dat het tot nu toe allemaal heel leuk gegaan is!!!

• 14 December 2014 - 22:01

Herma:

Héérlijk! 30 graden, dan neem je een paar natte voeten op de koop toe ;-).

• 15 December 2014 - 18:42

Trudi:

Hoi Carin en Lucien, wat fijn dat jullie ook regen hebben.....Hahaha grapje.
    Hoop wel dat jullie een fijn hotel hebben en dat het eten lekker is. Vergeet geen foto's te maken want ik ben super nieuwsgierig.

Dikke knuffel Trudi.