Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Hikkaduwa

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

01 Januari 2015 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Na Tangalle zijn we verder gereisd naar Hikkaduwa waar we een weekje verblijven, onze afsluitende strandvakantie. De tripjes en uitstapjes zitten er op. Nu een paar dagen lekker genieten van de zon. Inmiddels hebben we ook gehoord dat Sri Lanka en andere zuid-oost Aziatische landen in het nieuws zijn geweest door het slechte weer en aardverschuivingen. Wij hebben het gezien maar zijn er goed doorheen gekomen. Jammer van enkele bezoekjes die niet door konden gaan. Toch maar eens denken om dan maar een keer terug te komen

• 01 Januari 2015 - 11:22

Laura:

Gelukkig nieuwjaar

• 01 Januari 2015 - 11:32

Herma:

Mooi om naar uit te kijken :-)

• 01 Januari 2015 - 11:35

En nu maar hopen dat het over is met de regen waar jullie zijn zodat het een échte zo'n- en strandvakantie wordt :-)