Thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

09 Januari 2015 | Nederland, Eindhoven

Via Colombo met een uur vertraging naar Dubai gevlogen. Daar hadden we maar weinig tijd, omdat we onze aansluitende vlucht naar Dusseldorf moesten halen. Maar wat een groot vliegveld en veel bedrijvigheid daar. Ditmaal hoefden we niet met de trein mee naar onze volgende gate, maar alleen met een roltrap.
Van Dubai vertrokken we mooi op tijd en ook nu weer een goede vlucht. Tien minuten voor de gel,ande tijd landden we weer veilig in Dusseldorf. Wel wennen hoor, frissere temperaturen, donker, maar ik heb een hele fijne, mooie tijd gehad. Met een lach en een traan op zijn tijd genoten van nieuwe ervaringen, cultuur en dergelijke. Goed bevallen dus, maar nu weer over tot de orde van de dag. Eerst lekker uitgeslapen in mijn eigen bedje, na een hele lange dag, de wasmachine aan het werk gezet, boodschappenlijstje gemaakt. Begin dus zoetjes aan gemaakt

  • 09 Januari 2015 - 16:26

    Herma:

    WELKOM THUIS CARIN!!!
    Over een week of 2 kunnen we "live" bijpraten :-)

    Groetjes, Herma

  • 10 Januari 2015 - 20:47

    Jolanda:

    Heeej Caatje,

    Welkom thuis na deze mooie reis. Spreken vlug iets af.
    Al heb ik al kunnen lezen hoe het was hoor t ook graag van jou.
    Groetjes van ons en tot vlug xx

  • 11 Januari 2015 - 19:25

    Gonnie:

    Welkom thuis lieve Cari, en ja, dat zal best even wennen zijn! Koester je herinneringen, en geniet van wat je hebt aangedurfd! Ik vind het heel bijzonder, en ik dank je dat je dit met me hebt willen delen!
    Liefs, Gonnie

  • 21 Januari 2015 - 11:43

    Reza:

    Ha Carin,

    Ik heb weer jouw website gevonden en ik heb alle verslagen en foto's gelezen/gekeken. Echte mooie verhalen.
    Ik ben blij dat jij een mooie reis hebt gehad en dat jij zo'n bijzondere ervaring mee mocht maken.

    Bedankt voor het delen van jouw emotie en verhalen.

    xxx
    Reza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Thuis

07 Januari 2015

Colombo

01 Januari 2015

Hikkaduwa

29 December 2014

Tangalle

27 December 2014

Nuwara Elyia, Ella
Carin

Actief sinds 10 Dec. 2014
Verslag gelezen: 1011
Totaal aantal bezoekers 5268

Voorgaande reizen:

09 December 2014 - 08 Januari 2015

Mijn eerste reis:Sri Lanka

10 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: